Followers

Pages

Monday, May 31, 2010

Apakah strategi AWCH dalam menembusi pasaran?

Strateginya cukup mudah, dengan memperkenalkan program EVO SHOPPING.
So, bagaimana pula EVO ini memainkan peranannya?
EVO adalah satu program untuk orang biasa-biasa. Orang biasa yang nak income tapi pada waktu yang sama selalu cakap..."Aku bab cari2 orang ni memang tak pandai, tak minat dan tak sempat. Boleh tak aku dapat income kalau tak cari orang? Ditempat lain saya tak tau tapi di EVO memang boleh.
Dan kita juga tahu yang golongan seperti ini lah yang paling ramai.
Orang2 biasanya ini juga tak mengharapkan income yang besar2... 10ribu, 20ribu atau ratusan ribu sebulan. Pasal diaorang tau, kalau tak cari orang mana boleh dapat income besar tu. Tapi kalau ada... 'biar tak banyak' asal dapat tiap2 bulan pun diaorang dah happy. Jadi target EVO adalah untuk orang2 ini.
Orang yang menjadi tunjang pada mana2 syarikat. Kalau orang2 ni seronok dan gembira, BERJAYA lah syarikat! Itu pasti...

No comments: